Droga na łatwiznę - suple na mase

06/05/2018

Mój pierwszy wpis dotyczyć będzie preparatu na szybką i bezpieczną budowę masy mięśniowej jakim według producenta jest xformcomplex, opis wraz ze składem znajdziesz na stronie www.dopilar.pl ja dzisiaj nie będę się tym zajmował, omówię jednak po krótce czym jest ten środek i dlaczego właśnie jego wybrałem do mojego pierwszego testu.


Czym jest xform complex i jak działa?

Preparat jest naturalnym wspomagaczem dla osób, które pragną zbudować masę mięśniową szybko ale nie chcą sięgać po bardzo niebezpieczne i niezdrowe sterydy anaboliczne. Naturalny skład w połączeniu z kreatyną ma powodować znaczny przyrost masy mięśniowej, siły i wytrzymałości, które są tak bardzo potrzebne każdej osobie, która spędza dziesiątki godzin na siłowni z nadzieją, że mięśnie będą rosły dokładnie tak, jak tego oczekujemy.

Srodek został stworzony z myślą o facetach, jednak jego skład nie dyskwalifikuje go wcale u kobiet. Uniwersalny preparat na masę - ot tyle można o nim napisać.

Gdzie można go kupić?

Niestety jedyną drogą do zakupu jest strona producenta, nie spotkałem się w żadnym sklepie z tym preparatem, nie ukrywam, że był to dla mnie pewien problem bo zawsze wolę zakupy w sklepach stacjonarnych, skoro jednak nie ma wyjścia to kupiłem go w sieci. Na zamówienie nie czekałem długo, po 2 dniach kurier dotarł z przesyłką. Zacząłem stosować go dokładnie tak jak radzi producent na ulotce dołączonej do opakowania. Pozostało oczekiwać na pierwsze efekty.

Jakie są efekty, czy warto go kupić?

Stosowałem ten suplement 45 dni i jestem średnio zadowolony, czułem ogromną chęć do wykonywania ćwiczeń, nie mogłem doczekać się treningu ale nie będę ukrywał, że nie są to żadne sterydy i nie ma co liczyć, że zyskasz 10 kg suchego mięcha w miesiąc. Po zakończeniu całego cyklu waga wskazywała 89 kg a więc 3 kg więcej niż przed jego stosowaniem. Czy to dużo? Sam nie wiem, jeśli mam być całkiem szczery to spodziewałem się jednak czegoś więcej. Chciałem zostać zaskoczony a tymczasem dostałem to samo co po samej kreatynie z dodatkiem jakiegoś gainerka...

Podsumowując - XformComplex bez wątpienia mi nie zaszkodził, troszkę pomógł jeśli chodzi o wagę.

© 2018 Adam's travel blog. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started